10 juli

Hejsan!

Idag är jag hemma hos Douglas och ska vänta på honom tills han slutar kl 21. Jag saknade honom så mycket att jag var tvungen att åka hit och det spelar ingen roll om jag får vänta hela dagen på att han ska komma. Bara känslan av att vara här hemma hos honom gör allt bättre! :) Så jag har några timmar att fördriva och det ska jag göra genom att läsa min bok, kolla film, springa och så blir det väl tv antar jag. Men jag blir inte ensam hela tiden...hans föräldrar kommer hem sen. När Douglas kommer hem blir det en efterlängtad myskväll :)

I morgon åker jag hem skapligt för att eventuellt spela fotboll med pappa, grannen och grannens bror. Så som vi gjorde förra sommaren. Sen kl 15 ska jag jobba hos mamma, det är bröllop så jag kommer sluta sent. Söndag jobbar jag också fast då är det frukost.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0