11 juli

Det blir inte alltid som man tänkt sig och det fick jag bevisat för mig igår. Jag och Douglas hade pratat om en kväll hemma igår när han slutat jobba kl 21. Men en timme innan han slutar får jag ett sms som säger något helt annat. Min första tanke var åh nej jag vill verkligen inte...Men sen började jag göra mig i ordning och när det var dags att gå till Linnea så var jag sugen! :) Hos Linnea var många trevliga personer, både tjejer och killar från Mariefred och Nykvarn. Det blev en toppenkväll helt enkelt med mycket skratt!

Vi somnade inte förens vid sex imorse så när klockan ringde halv nio kunde jag inte öppna ögonen för mina ögonlock värkte..helt sjukt. Så medan Douglas och hans familj åkte iväg låg jag kvar i sängen och vid elva kom mamma och hämtade mig som då var mycket piggare. När jag kom hem var det dags för fotboll här på gatan. Jag och pappa mot grannen och grannens bror. Tyvärr så förlorade vi men jädrans vad roligt det var!

Att jobba gick bra idag..himla bra faktiskt! Ganska häftigt att få vara så pass nära Viktoria Silvstedt och hennes släkt (det var hennes kusin som gifte sig) och även en känd skidåkare :) Och himla tur var det att man inte gjorde bort sig! Imorgon börjar jag åtta för att servera samma gäster frukost så jag ska gosa ner mig i sängen strax.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0