12 juli

Det gick bra att jobba även idag. Jobbade 8-12,45 och det var inte speciellt jobbigt alls. Alla gästerna förutom Victoria och Veronika Silvstedt kom till frukosten så dom två fick vi servera på rummet, det är lite coolt! ;) Glömde säga att skidåkarn Per Elofsson var gäst och brudgummen var Mathias Fredriksson (skidåkare) och bruden Emma-Helena Nilsson (Silvstedts syssling) som tävlat i Fröken Sverige...det är lite coolt.


Victoria Silvstedt, Per Elofsson, Veronika & Emme-Helena och Mathias Fredriksson

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Kollat flera avsnitt av Sex and the city,sovit och ikväll har jag kollat film med mamma och pappa. Vi såg "Vi hade i alla fall tur med vädret 2". Den var inte bra eller rolig alls som det skulle vara!

Imorgon är det måndag den 13 juli och det är en stor dag! Jag ska nämligen få en till kusin..Harry ska få ett syskon! :D Åh jag längtar så mycket tills jag får träffa honom/henne. Jag är så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0