13 juli

Det blev en flicka! Harry har blivit storebror till en liten flicka på ca 3,5 kg :) Jag fick ett mms med en bild och hon är helt underbar, så söt min lilla flickkusin! Jag längtar tills jag får träffa henne och de glada nyblivna föräldrarna. Nu har Jeanette och Dennis en pojke och en flicka..bättre kan det inte bli. Jag är så glad för deras skull!

Som att detta inte skulle räcka för att göra den här dagen toppen så har denna dag spenderats endast med folk jag älskar. Med mina föräldrar här hemma, sen med mormor, morfar och Harry på Torekällberget och slutligen med Sarah, Lisa och Emmelie hos Emmelie där vi lagade tacos och kollade på  "En shopoholics bekännelse".

Det har varit en kanondag och nu ska jag kolla lite Sex and the city innan jag somnar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0