14 juli

Hejsan!

Lina ska min kusin heta, fint va? :) Harry & Lina, jag tycker det låter väldigt bra iaf!

Idag vid tio åkte jag, mamma, mormor och Harry till skogen i Sandtorp och plockade blåbär :) Eller jag sprang mest runt efter Harry som inte ville plocka blåbär mer än i en minut åt gången :P Han ville hellre plocka pinnar, bark och utforska skogen och det gjorde jag så gärna med honom! Innan vi rörde oss hemmåt vid tolv så fikade vi saft och bullar :)

När jag kom hem somnade jag på soffan sen pratade jag med Douglas och nu väntar jag på mat. Efter maten ska jag ut och springa en runda innan jag återigen intar soffan här hemma! Imorgon ska jag åka in till Södertälje tidigt för att köpa lite saker. Sen hämtar mamma & pappa mig så åker vi till sjukhuset för att undersöka mitt bröst =/ Har en känsla av att det inte kommer bli en rolig upplevelse men det är något som måste göras.
När vi är klara där kör mamma och pappa mig till Mariefred där jag blir kvar till söndag :) Det är nämligen dags för Riddardagarna!

Mamma & mormor


Harry samlar pinnar!


Harry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0