2 juli

Hej!

Det blev varken så att jag eller mina föräldrar åkte ut med båten idag. Istället fick vi gå upp tidigt och beställa en tid åt mig på Vårdcentralen. Jag har nämligen känt en liten knöl i mitt ena bröst och det gjorde mamma och pappa oroliga så vi fixade en tid direkt. Så en läkare fick känna och hon sa att det inte var något farligt, att det var helt norlaml i min ålder men jag ska ändå få en tid hos en kirurg efter sommarn, lika bra det.

Men istället för att åka ut med båten åkte jag, Emmelie, mamma och pappa til Hökmossen och la oss där några timmar :) Det var skönt men ibland blir jag alldeles för rastlös när jag ligger sådär. Senare ikväll ska jag försöka ta mig ut och springa en runda. Får hoppas på att det inte blir alldeles för varmt bara!

I helgen antingen imorn eller på lördag åker jag till Mariefred igen :) Jag trivs verkligen där och nu på sommaren går det inte att göra annat än att trivas. Jag vill bo i Mariefred, faktiskt. Min pojkvän bor där, jag har bara träffat trevliga människor där + att det är fint och har en massa mysiga ställen där man kan träffas och umgås (som att spela kubb).

Juste nu är det inte alls långt kvar tills jag får en till kusin! :D Den 13e ska Harry nämligen få ett syskon, hur roligt är inte det!? Jag längtar så mycket :)

Nu har sommaren kommit på riktigt!

Douglas <3

Osminkad Celina påväg till Douglas på midsommar! 19/6

Tobbe 19/6

Chris, Hellan, Dea och Mackan 19/6

Elin, Pauline, Tove och Chris 19/6

Jag och Douglas 27/6

Emmelie, Sarah,Lisa, Jag 27/6

Jag och Emmelie påväg till O´learys 27/6

Max och Saga 28/6

Pappa

Jag

Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0