20 juli


Morfar med min nyfödde kusin Lina!


Dennis, Jeanette (föräldrarna), mormor med Lina i famnen, mamma och Harry :)


Idag åker mamma och pappa till Öland  och jag tar tåget till Mariefred. Jag ska gå och handla mat med Douglas och bjuda familjen på middag eftersom att jag har varit där så mycket den senaste tiden, och för att mina tjejkompisar fått stöka runt där i fyra dagar :) Så det ska bli trevligt! Men sen åker jag hem imorgon igen för Douglas börjar jobba kl 14.

I veckan har jag tänkt att hälsa på hos familjen Eriksson och träffa lilla Lina för första gången! :) Antingen åker jag med mormor och morfar eller så får jag ta tåg och buss, det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0