21 juli

Hejhej!

Det blev grillad fläskfilé, pommes&rusti, bea och vitlöksbröd som jag och Douglas lagade i ordning till hela familjen igår :) Det var riktigt gott! Efter det spelade jag och Douglas lite fotboll, hade äppelkrig, duschade och sen kollade vi tv med föräldrarna. En lugn och skön kväll. Idag vaknade vi vid elva och nyss gick Douglas till jobbet och slutar nio ikväll. Jag skulle egentligen åka hem idag men jag blir kvar :) Vi kom på att jag kunde låna träningskläder så kan jag ta ett varv runt hjorthagen här i Mariefred istället för att träna hemma och behöva sova helt själv!

Jag pratade med morfar förut och vi kanske ska åka till Jeanette och Dennis imorn :D Och Douglas kanske också följer med i så fall, jag hoppas det blir av! Nu ska jag kolla en film för det regnar här nu.

Ha det bra!

Jag med mina tre favoriter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0