22 juli

Hej!

Det gick väldigt bra att springa igår så jag tog en runda nu ikväll också :) Igår innan Douglas kom hem kollade jag film med Felix (Douglas bror), spelade kort med Felix och ja var ute och sprang. När Douglas kom hem kollade vi på Morden i Midsummer och sen började vi kolla på "Den tunna röda linjen" men orkade inte se klart hela.

Idag blev jag hämtad av mormor och morfar vid halv två och så åkte vi hem till Jeanette, Dennis, Harry och Lina :) Douglas kunde tyvärr inte följa med idag. Men det var jättetrevligt och Lina är hur söt som helst, och så liten!  Jag fick hålla henne och hon sov så sött i min famn :) Sen lekte jag såklart lite med en aning vildare Harry ;) :D

Jag kom hem hit till Nykvarn ungefär vid fem och då läste jag lite och sen somnade jag...läänge det var så skönt! Sen åt jag lite och sen sprang jag och körde styrka här hemma på gräsmattan. Imorgon ska jag tvätta, dammsuga, handla mat och sen hoppas jag få träffa någon av tjejerna på kvällen.

Jag med mina kusiner Harry och Lina <3

Jag och Lina <3


Dennis, Jeanette med Lina i famnen, Harry, mormor och morfar <3

Harry :)

Harry i poolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0