23 juli

Hejsan!

Idag har jag satt på vår tvättmaskin för första gången någonsin!  :) Hoppas att kläderna klarar sig från missfärrgning annars är det bara jag som får lida för det (vågade inte ta med mamma eller pappas kläder). Snart ska jag dammsuga också och sen ska jag ner och handla lite mat och annat gott. Jag vet inte vad som händer ikväll riktigt, det kanske blir så att jag går ut och springer igen. Men imorn ska jag träffa tjejerna, så är det bara! :) På måndag åker nämligen både Emmelie och Lisa iväg och jag åker till Mariefred på lördag så imorgon är sista chansen!

Mina föräldrar verkar ha det bra på öland. Jag saknar dom nu när jag är helt ensam men jag märker att jag börjar vänja mig lite att vara ifrån dom. Förra sommaren var det jättejobbigt!!


Jag älskar dig Douglas, nu och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0