27 juli

Hejhej!

Idag har jag och Douglas varit tillsammans i 8 månader!

Jag är så kär i dig <3


Jag kom till Mariefred vid tolv tiden i lördags, hem till Douglas såklart. Hemma var även Felix och Mackan. Vi kollade lite på King Kong men när jag gick till Ica för att handla lunch till mig så passade killarna på att byta till tv-spel istället. När jag kom hem hade även VK kommit hit :) Sen satt vi oss ute och spelade Monopol, det var jättelänge sen jag spelade det och fan vad roligt det var! Det gick inte så bra för mig (åkte ut näst först) men Douglas gick det bra för och han vann tillslut. När jag åkt ut gjorde jag i ordning fruktsallad till mig och killarna som vi sen åt med glass i solen, mums!

Kubb var nästa sysselsättning och det var jag & Felix mot Douglas, Mackan och VK. Jag och Felix fick storstryk och efter det blev det ännu mer tråkigt tv-spel. Donken hann vi besöka också innan VK och Mackan åkte hem, Felix gick och la sig och jag och Douglas började kolla på en film som vi inte orkade se klart..jag var helt slut efter en toppendag!

Igår spelades det en hel del kort. Först körde jag,Douglas och Felix 500, sen kom VK och så körde vi fyra 500 och sen körde vi även Uno :) Pizza blev det till middag och sen på kvällen hämtade vi upp Mackan och åkte till Heron. Vi såg Public Enemy som jag tyckte var spännande och bra. Träffade Matilda där också som jag inte träffat sen studenten och imorn åker hon till Australien! Så det var tur att jag fick träffa henne igår i alla fall :) Vi kom hem vid halv ett och då var det sängen för sju imorse började Douglas jobba =/ Så nu är jag hos honom medan han jobbar till fem. Jag ska snart ut och springa och sen kanske kolla film. Ikväll blir det mys för sen tar jag sista tåget hem och så ses vi inte fören på fredag.

Ännu en rolig helg i Mariefred har passerat, det är ett säkert kort som aldrig gör dig besviken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0