28 juli

Jag blev kvar en extra natt hos Douglas..ville inte åka hem och sova själv kvällen då vi varit tillsammans i hela 8 månader :) Så igår hade vi en myskväll med film, godis och glass vilket var helt perfekt! Sen somnade jag gott i min älsklings varma famn.

Idag gick vi båda upp tidigt, halv åtta. Douglas skulle jobba och jag skulle hem. Jag tog halv nio tåget hem och kvart över nio åkte jag och mina föräldrar (som jag inte träffat på en vecka!) till ett sjukhus i Stockholm. Där undersökte dom mig med ett ultraljud och även cellprov och om ungefär en vecka får vi svaren. Men jag har en magkänsla som säger att det inte är någon fara! :)  Men hur som helst ät det skönt att ha undersökt det  i alla fall. När vi var klara där åkte vi och handlade lite och åt på Donken. Jag fick en bok av mamma som jag ska börja läsa ikväll, "När ingen annan ser" som är en sann berättelse om en pojke som blir sviken och sexuellt utnyttjad av sin pappa. Det var kul att umgås med mamma och pappa idag efter att ha varit borta från varandra i en hel vecka :)

Ikväll träffade jag Linn en stund, det var trevligt. Vi har inte setts alls mycket sen studenten vilket är synd och dåligt eftersom att hon bor 100m från mig. Men det ska det bli ändring på nu.

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på det enda jag vet är att jag ska träna. Lisa och Emmelie är bortresta och Sarah jobbar på dagarna och Linn ska också jobba sju dagar i rad nu. Men vi får se jag skulle behöva damma och så i mitt rum men det är ju inte så kul :P

Monopol! :D


Dags för kubb med Douglas, Felix, Mackan och Viktor!


Jag och Douglas bror Felix var ett lag :)


Viktor, Mackan och Douglas var i det andra laget :)


När Mackan fick ner kungen förlorade jag och Felix, stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0