3 juli

Hejhej!

Istället för att springa igår åkte jag och Filip till Sandtorpsbadet och tog ett kvällsdopp. Det var faktiskt jätteskönt! :) När jag kom hem rotade jag fram en gammal inspelad konsert med Michael Jackson som jag kollade på. När jag var liten älskade jag honom och E-type och eftersom Michael Jackson dött så ville jag se konserten igen helt enkelt.

 


Egentligen skulle jag åka till Douglas idag men så ringde mamma imorse och frågade om jag ville jobba frukost imorgon. Först tackade jag nej men så tänkte jag efter och ändrade mig. Min deal var att jag och mamma (förhoppningsvis vill Douglas med också) åker på bio ikväll och sen att hon skjutsar mig till Mariefred efter jobbet imorn. Och visst gick det bra :) Så jag ska ringa och pratat med Douglas sen så får vi se hur det blir. Annars åker bara jag och mamma, det blir också trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0