6 juli

Hejhej!

Vi var ute i flera timmar på sjön i lördags men jag vågade aldrig åka. Men killarna åkte och jäklar vad fort det gick! Jag nöjde mig med att sitta i båten och ta kort och filma, och sen badade jag lite också :) Sen på kvällen åt vi middag tillsammans med Viktos familj innan vi åkte hem till Ida. Där var ett partytält uppe och massa nytt folk så det var roligt!

Igår åkte vi ut med båten igen :) Det var jag, Douglas, Felix, Gustav, Hellan, Fredrik, Eddie och Pao. Men det var sämre väder igår så då badade jag inte ens hehe. Men det var trevligt även om vädret inte var på topp.På kvällen tog vi det bara lugnt hemma.

Jag kom hem från Douglas för ungefär en och en halv timme sen och blev så glad när mormor ringde och sa att Jeanette och Harry var hos dom. Så jag ska dit om en halv timme när Harry vilat klart :)
 
Douglas och Hellan






Ida och Simon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0