7 juli

Hejsan!

Det var roligt att träffa Jeanette och Harry igår! Vi träffas ju inte allt för ofta så det uppskattas lika mycket varje gång :) Jag var där i två timmar ungefär och när jag kom hem läste jag ur "Bakom stängda dörrar" som Douglas mamma lånat ut till mig. Efter en stund somnade jag och sen kollade jag film med mamma och pappa. Innan jag somnade för natten pratade jag länge med Douglas :)

Idag har jag inte gjort så mycket..det här vädret gör mig lite deppig. Eller jag får mindre lust att göra saker. Så jag har kollat Sex and the city och slappat. Sen åkte jag med mamma och pappa när det skulle handla på Coop Forum och då gick jag in på SkoPunkten. Och jag som annars har svårt för att hitta skor (små fötter + hålfot) hittade två par!! Och jag tycker om dom väldigt mycket :D Det gjorde min dag vill jag lova. Sen gick jag in på Kapahl en snabbis och hittade en jeansklänning som följde med hem. Jag tycker att den är fin och mamma tyckte att den var fin men jag ska kolla med en viss person innan jag klipper bort prislappen hehe ;)
 
Mina nya skor!


Nu ikväll har jag kollat ännu fler avsnitt av Sex and the city och så vilade jag en stund också innan jag tog mig ut och sprang i 35 min. Jag slapp regnet och den fuktiga luften var perfekt att springa i, det gick jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0