9 juli

Hejsan!

Igår skulle jag åkt in till Södertälje för att handla lite grejer men när pappa frågade mig om vi skulle fiska så sa jag ja :) Det var längesen vi gjorde något bara vi två och det var längesen jag fiskade så det ville jag gärna. Vi rodde ut en bit med vår båt och var ute i ungefär två timmar. Det var härligt och så fick vi 4 aborrar också, två var så det var lyckat!



När vi kom hem läste jag lite och sen umgicks jag med grannarna. Lilla Saga är så söt! Vid sex började jag göra mig iordning för kvällen sen skjutsade min snälla grannde mig hem till Emmelie. Efter en stund kom även Lisa dit. Vi drack vin, fixade oss lite till, lyssnade på musik och pratade..det var trevligt! Sen tog vi tio bussen in till Södertälje för att gå på en anordnad fest på CP. Där mötte Jonas, Vargen, Johnny, Tuben och Kattis oss. Det var första gången jag var på CP och jag hade väldigt roligt. Så tack alla för en rolig kväll!



Idag är det skit väder så jag har legat i sängen hela dagen och kollat Sex and the city...det är ju sånt dom här dagarna är till för. Man kan ligga inne hela dagen i mjukisar och t-shirt utan att få dåligt samvete. Men sen har jag något som hänger över mig som en dyngsur filt...jag hade bestämt mig för att gå ut och springa idag =/ Och det är jag inge sugen på när det regnar såhär...Får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0