Fredag

Hejsan!

Jag tog mig ut och sprang idag och körde även styrka när jag kom hem. Jag gillar inte att springa och speciellt inte själv men efteråt känner man sig så löjligt duktig. Styrkan däremot har jag inget problem med, det älskar jag! Vid fem åkte jag, mamma och mormor till Heron city. Vi åt en god asiatisk buffé och sen kollade vi på Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser och det var verkligen en kanonfilm! Den var riktigt, riktigt bra :)

Vi kom hem för en stund sen och snart ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film att somna till. Imorn blir det till att gå upp kl 6 för att börja jobba 7. Sen efter jobbet vid ca 12 kör mamma mig till Douglas :)


 Den 27e juni hade vi varit tillsammans i 7 månader! :D

  Douglas vi har nu varit tillsammans i sju månader. Det har varit sju underbara månader fyllda med skratt och mysiga stunder och utan ett enda bråk eller tjaffs. Det tyder på att vår kärlek är äkta och vuxen, vi känner tillit för varandra. Douglas jag vill att ska veta att du gör mig till den lyckligaste flickan på denna jord genom att låta mig vara din flickvän. Tack min fina pojkvän för allt du ger mig, det är mer än du anar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0