Onsdag

Nu är jag glad! :) Jag har varit ute och sprungit en lång runda och det gick jättebra + att det är så skönt efteråt. Det tar tid för mig att ta mig ut men när man väl är ute och springer är det ju inte så farligt och det tar inte så lång tid heller. Så nu ska jag duscha och sen kolla på Top Model 2 kl 16 och ikväll kanske jag går och kollar när Nykvarns herrlag spelar All star matchen 19.00 med Sarah.

Och vet ni vad...Jag ska åka till Göteborg med Douglas och hans familj 28-30 augusti! :) Det var flera år sen jag var där och att jag nu får åka med Douglas gör mig så glad. Det är något att se fram emot!

Nej en skön dusch blir det nu, ciao

Såhär glad är jag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0