11 juni

Hejhej!

Imorse ställde jag klockan för att kunna beställa en akuttid på Vårdcentralen. Där tog dom det vanliga halsprovet (tur att jag slapp blodprov) och sen var det klart. Provsvaret var negativt och jag fick gå hem utan medicin. Tog en sväng förbi Ica då och köpte halstabletter som lindrar halsen lite i alla fall.

Snart ska jag ringa till mormor och morfar och kolla om jag får träffa dom och Harry idag. Jag kan tänka mig att det inte kommer att gå eftersom att jag är sjuk, men om vi är utomhus och jag inte har han i famnen kanske det funkar? :) Får se vad dom säger. Douglas kommer i alla fall hit senare idag efter jobbet, det är jag glad för!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0