14

Hejsan!

Jag och Douglas sov ut ordentligt igår efter en lång natt . Jag tyckte att jag gick och la mig sent och så kommer Douglas och lägger sig vid halv sex! Jag hade somnat djupt så jag vaknade lite fort och frågade hur matchen slutade sen somnade om igen..och älsklingen som inte kunde somna fick ligga vaken själv och läsa :(

Igår lagade jag och Douglas middag till oss och hans familj. Vi lagade spagetti och köttfärs och det blev fakiskt jättegott! =) Sen åkte vi till Heron City med Viktor, Chris och Mackan. Vi såg "Baksmällan" och det var verkligen en kanonrulle, hur kul som helst! När vi kom hem kollade jag, Doglas och Felix på I´m Sam som också var en himla bra men sorglig film.


Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Vädret hindrar en ju från att vara utomhus så det blir lätt att man hamnar framför tvn. Egentligen har vi spinning ikväll men eftersom att jag ännu inte är helt frisk blir jag kvar här en natt till. Anledningen till att jag blev värre i halsen var ju att jag tränade med förkylning så jag tänker inte göra om samma misstag igen. Då är det bättre att bli helt frisk och då kunna ge allt :)

Dagarna efter studenten har varit bra om man bortser från vädret som jag hoppas blir bättre snart. När jag sitter här kommer jag på massa roliga och mysiga saker jag vill hitta på med mina vänner och min pojkvän med då krävs bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0