15 juni

Hejhej!

Först av allt vill jag gratulera Tobbe på 19års dagen! :)


Idag skulle Douglas jobba och var tvungen att lämna mig ensam i sängen redan vid sju på morgonen..men om jag tänker efter var det nog mest synd om honom med tanke på hur sent vi låg vakna igår och pratade om allt möjligt, det var mysigt :)

Så idag degade jag hos Douglas tills han kom hem strax efter två. Jag började läsa en ny bok som heter "Anhörig" och den verkar bra, har inte kommit så långt än. När Douglas kom hem kollade vi klart på "Rain Man" som vi började se igår kväll. Den var helt okej men jag tycker att I´m Sam är bättre och mer gripande.

Jag tog halv sju tåget hem och så har jag umgåtts med mina föräldrar. Vi kollade på ett naturprogram som handlade om en lejonhona som tog hand om en antilopkalv! Ganska konstigt tycker jag..men sen slutade det med att en lejonhande kom och tog antilopkalven =/ Jag har även kollat Sex and the city och snart ska jag ner igen och kolla vidare tänkte jag.

Imorgon har jag lite att göra och så ska jag antingen fika eller äta lunch med Sarah och Emmelie :) Sen hoppas jag att jag kan träna på kvällen..jag älskar ju styrketräning och vill verkligen träna. Det kryper i kroppen på mig!

Ha det bra!

De här personerna betyder extra mycket för mig, de här personerna får mig att må bra, de här personerna gör mig lycklig, de här personerna finns alltid vid min sida, de här personerna har en varsin plats i mitt hjärta, jag älskar de här personerna


 Min älskling
<3


Lisa <3


 Emmelie
<3

Sarah <3


 Mina föräldrar <3


Sist men absolut inte minst min underbara släkt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0