16 juni

Hejhej!

Idag har varit en bra dag, en väldigt trevlig dag! :) Jag, Sarah och Emmelie möttes vid video in och åt lunch tillsammans där. Vi alla åt samma sak, nachotallrik och det var jättegott. Jag trodde inte det gick alls bra för deras café satsning men det var ganska mycket folk där och åt. När vi ätit klart gick vi till Ica och köpte jordgubbar och sen la vi oss på min lillagräsmatta på baksidan och solade och pratade en massa..som vanligt :) Det var härligt att kunna ligga i solen och njuta för en gångs skull!

Sen ikväll var det träning, vanlig innebandyträning som jag var med på. Vi spelade tvåmål nästan hela träningen och det gick skitbra! Jag spelade med Malin och Emmelie i kedjan och så hade vi Lisa och Therese som backar :)

Nu håller jag på och förbereder lite inför mitt möte på Arbetsförmedlingen imorn..Jag ska på möte med en handläggare.

Men men, en bra dag har det varit i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0