17 juni

Hejhej!

Idag var jag i Södertälje och fixade med lite saker men mötet med en handläggare blev uppskjutet. När jag kom hem cyklade jag runt till tre olika förskolor här i Nykvarn och delade ut lite uppgifter och pratade lite. Alla var väldigt trevliga och sa att de skulle höra av sig efter sommarn :) Jag var även förbi mormor och morfar och hämtade en cykel som jag ska få låna av dom, snällt tycker jag. Min blev ju stulen förut och jag har saknat att ha en cykel. Sen träffade jag Sarah och Emmelie en stund också och pratade lite.

Nyss beställde jag ett halsband från www.lenak.nu Det är ett namnhalsband som görs för hand. Jag beställde ett med två brickor och på den ena brickan ska det stå Celina och på den andra ska det stå Douglas och sen en blå hjärtberlock i mitten :) Så det kommer om några dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0