18 juni

Hejsan!

Idag cyklade jag runt till ytterligare tre förskolor för att "visa upp mig" och lämna cv. Sen har jag fixat och donat här hemma inför helgen. Det är ingen dans på rosor att vara arbetslös måste jag säga. Jag har inte sovit ut ordentligt en enda dag den här veckan för antingen har jag sökt jobb eller åkt in till Södertälje tidigt. Men vill man ha ett jobb så måste man ju ligga i, det är klart.

Men imorn är det midsommar! Det ser jag fram emot :) Då ska jag till Mariefred och umgås med Douglas och vänner till oss båda. Vi är bjudna hem till Tobbe där vi ska grilla och så. Så får vi se hur det blir senare..Jag och Douglas ska ta det ganska lugnt eftersom att vi båda ska jobba på lördag.

Ikväll hoppas jag att jag får sällskap av tjejerna här hemma. Eftersom att vädret är så dåligt blir det väl att vi kollar en film :)

Ha det så bra!


Midsommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0