21 juni

Hej!

Vilken kanonhelg det här har varit, jag har haft jätteroligt! I fredags släppte Filip av mig hos Douglas på vägen till Eskilstuna. Vi handlade lite inför kvällen och gjorde oss sen iordning. Midsommar firade vi med några vänner hemma hos Tobbe, han och Sara hade ordnat det där så bra :) Vi var 15-20 stycken som var där. Det var trevligt för jag fick träffa några tjejer som jag inte träffat förut.  Först kollade vi fotbollen U21 Sverige - Italien. Sen grillade Tobbe allas kött och Sara fixade tillbehör och sen åt vi tillsammans. Efter det sattes musiken på hög volym, kortleken åkte fram och jag hade väldigt, väldigt kul. Vid tio tog vi bussen in till Mariefred och vi gick hem till Hellan. Där var vi inte kvar så länge men jag tjejerna hann i alla fall dansa ett tag! Sen vid elva var det dags att tänka på morgondagen så jag och Douglas gick hem till honom. Vi kollade lite film sen somnade jag med min älsklings armar <3

I lördags jobbade jag 13.30 - 18.30. Jag skulle börja elva men gubben sköt upp det så att jag började senare. Jag sålde jordgubbar och det var nog det tråkigaste jag gjort för pengar, usch usch säger jag bara. Det gör jag inte om! Men sen på kvällen kom Sarah, Lisa och Emmelie hit. Jag hade köpt vin och chips och Lisa kom med tårtor och bakelser från sitt jobb :) Vi satt oss på balkongen och drack, åt, pratade en hel den och lyssnade på musik. Det var toppen! Sen bestämde vi oss för att gå ut så vi tog tio bussen till Södertälje. Innan vi gick ut gick vi till Vargen där han och grabbarna var. Där var vi till tolv och sen gick vi till O´learys. Även den här kvällen var väldigt lyckad! :)

Idag har jag tagit det lugnt. Jag väntar på att mamma och pappa ska komma hem, jag saknar dom. Ikväll är det spinning och så kommer Douglas hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0