23 juni

Hejhej! :)

Spinningen i söndags gick bra. Jag tycker att det är roligt! En stund efter att jag kommit hem kom Douglas hit :) Vi köpte godis och sen kollade vi fotboll med mamma och pappa innan vi gick ner och la oss och kollade film.

Igår sov vi ut ordentligt och sen åt vi frukost i solen på vår balkong, härligt härligt. När vi duschat och blivit klara tog vi en promenad. Vi gick förbi hos Sarah och pratade lite med henne. Sen gick vi vidare till Hökmossen där vi köpte glass och satt oss sen på bryggan vid båtklubben och njöt av det fina vädret. Efter ett tag bestämde vi oss för att ro ut med vår båt. Det var mysigt! :)

På kvällen hade jag träning, Beep test som gick ganska bra faktiskt. Sen kom Filip förbi och drog med mig och Douglas på en promenad. När vi kom hem vid halv elva kollade vi på en jättebra film "Pride and Glory".

Idag när Douglas åkt hem gick jag till Lisa. Sen kom även Sarah och vi låg ute i solen och pratade mest om helgen som kommer. Jag ser fram emot den. Då fyller nämligen Jonas och Vargen år och det ska vi fira på en ö lördag - söndag!  Vi har träning ikväll med, ett till konditionstest så får se hur det går.

Juste jag har fått mitt halsband som jag beställde och det är jättefint! Jag är väldigt nöjd :) Tänkte lägga upp en bild men min kamera är hos Douglas =/ Men det kanske kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0