24 juni

Idag träffades jag, Sarah, Lisa och Emmelie vid Ica. Vi handlade lite smått och gott och sen gick vi till Hökmossen :) Där låg vi i några timmar och det var jätteskönt! Vädret är ju verkligen på topp nu..Vi försökte att komma i och doppa oss men det var bara Emmelie som lyckades. Det var fortfarande för kallt för mig. Jag och Sarah rörde oss hem vid tre och när jag kom hem satt jag mig på balkongen en timme och läste.

Jag vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Tror att jag bara blir hemma och tar det lugnt, vi har fått hem lite nya filmer :)  Imorn ska jag, Sarah och Emmelie in en sväng till Södertälje.



Igår kollade jag Sverige-Serbien U21 matchen och den vann ju Sverige med 3-1. Det var en rolig match att kolla på och jag tycker att Sverige spelade riktigt bra! Semifinalen mot England spelas 18.00 på fredag, jag undrar om jag kommer kunna se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0