25 juni

Hejsan!

Idag började jag dagen med att pressa på balkongen i en och en halv timme. Sen duschade jag och gjorde mig iordning och åkte in till Södertälje. Där kollade jag rean, köpte tre enkla enfärgade linnen och så hämtade jag recept till p-piller på Ungdomsmottagningen. Efter det kom Emmelie från Stockholm och vi gick vidare på stan en stund, jag bjöd min goda vän på en mjukglass som var sommarens första! :)

Ikväll har jag inte gjort mycket. Vilat ganska länge, pratat med Douglas och så kom Lisa förbi här en stund och åkte nyss hem. Nu ska jag snart lägga mig och sova och ladda upp kroppen inför imorn. Jag ska nämligen jobba hos mamma imorn 4-16 och på lördag ska jag jobba frukost, kul! :)

Natti natti

Douglas

Imorgon kväll när jag slutat jobba får jag träffa min älskling. Det har inte blivit så mycket nu när han jobbat men nu har vi en hel helg att se fram emot! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0