30 juni

Det gick bra att jobba hos mamma både fredag och lördag och det är faktiskt väldigt roligt också :) Det blev senare än tio i fredags kväll jag kom inte iväg fören kvart över elva. Jag blev avsläppt hos Johan där Douglas väntade på mig. Vi gick hem på direkten, kollade lite film sen somnade ví snabbt. Lördag morgon ringde klockan redan 5.15, jag och mamma började 6. Vi jobbade frukost som också¨gick bra. Det var inte alls lika mycket att göra som att jobba middag. Vi åkte hem strax efter tolv och hemma i sängen väntade älsklingen på mig.

På kvällen firade vi Jonas och Vargen som fyllde år den 28e juni. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss men jag hade trevligt och ute på O´learys var det väldigt roligt! Jag och Douglas tog halv två bussen hem och somnade på stört efter en lång dag och kväll.

I söndags tog vi det mest lugnt. Jag lekte lite med Max och Saga (grannbarnen) i deras nya pool medan Douglas och mamma satt i skuggan. Vid sex var det dags för Spinning och efter det hyrde jag, Douglas, Johan och Rasmus en film "Hata Göteborg" och den var sådär. Helt okej att se en gång iaf.

Igår tog jag och Douglas ett tåget till Mariefred :) Vi blev hämtade av Tobbe och Martin och så åkte vi fyra hem till Pierre. Där solade vi, badade och körde volleyboll i poolen. Det var skitkul även om jag inte var så bra hehe. Efter några timmar åkte vi hem och vilade lite sen körde jag, Douglas, Pierre, Emma och Lina kubb :)

Idag har det också varit kanonväder så jag låg ute och solade ett tag på gräsmattan här sen när Felix och Gustav slutat jobba tog vi deras båt och åkte ut vi fyra. Det var hur härligt som helst. Jag älskar Mariefred! Det är helt underbart på sommaren. Nu ska vi snart äta mat sen vet jag inte vad vi ska hitta på men det visar sig.

Det är tråkigt att jag inte haft min kamera dom här dagarna..den ligger hemma =/
Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0