7 juni

Idag var vi och firade min kusins dotter Nova som fyllt 3 år :) Det var trevligt som vanligt att träffa släkten. Sen gick jag hem och vilade och läste lite (14år till salu, en jättebra bok!) innan träningen. Ikväll var det spinning och det gick mycket, mycket bättre än förra gången. Tekniken hade förbättrats och jag hade lite mer koll på vikterna ;) Efter det har jag sorterat och lagt iordning mina smycken som tidigare legat huller om buller i lådorna, men nu har jag stenkoll!

Tänkte skriva lite om vad som mer hänt den här veckan..I tisdags var jag, Douglas och några grabbar och grattade VK som tagit studenten :) Sen gick vi hem till Karin som hade sin egna studentfest. I onsdags var jag i Södertälje med mamma och pappa och handlade det sista inför fredagen och sen på kvällen åkte vi och hämtade Douglas som sov här =) I torsdags var min klass hembjudna till vår klassföreståndare Ulla på fika. Det var trevligt och vi fixade även vårat lakan till flaket då. Sen senare på kvällen träffades vi i Strängnäs och pyntade flaket med björkris, ballonger, Sverige flaggor och våra lakan.

Igår lördag var jag i E-tuna med Sarah, Lisa och Malin när Emmelie tog studenten. Vi var där när hon sprang ut och var med henne tills hon gick upp på flaket. Sen åkte vi hem och vid halv sex träffades vi igen vid Oxvreten där Emmelie hade sin mottagning :) Där var släkt och vänner, mycket trevligt :) Vid åtta rörde vi oss hemåt och väl hemma tog jag det bara lugnt, var helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0