8 juni

Hejhej!

Idag var jag i Södertälje med Sarah, Lisa och Emmelie :) Vi var förbi Arbetsförmedlingen och sen blev det lite shopping. Jag köpte smycken från Ur&Penn och Guldfynd och sen blev det massa trosor från Lindex. Vi åt även lunch tillsammans på Sandy´s, trevligt var det! =)


Lisa,Sarah,Emmelie,jag
Alanya 08

Sen när jag kom hem städade jag lite och sen läste jag innan jag vilade upp mig innan träningen. Idag körde vi styrketräning och sen kondition utomhus. Jag skulle egentligen ha kollat film med Filip efter träningen men han var för trött efter en lång arbetsdag. Så här sitter jag istället och kollar runt lite hehe.

Imorn ska jag och tjejerna in till Arbetsförmedlingen igen och sen ska jag och pappa på ett möte här i Nykvarn. Sen är det träning även imorn men då är det vanlig innebandyträning.

Ha det bra!


Calle, jag, Douglas



Jag & Douglas
<3
Min underbara pojkvän, jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0