9 juni

Hej!

Idag åkte jag, Sarah, Lisa och Emmelie in till Södetälje igen. Vi tog halv tio bussen så jag var lagom pigg. Men på Arbetsförmedlingen gick det bra och jag hann även köpa lite mer underkläder så jag blev nöjd. När jag kom hem läste jag ut min bok och sen var det dags för mig och pappa att gå på möte. Det gick också bra! När jag sen kom hem somnade jag och sov länge. Jag har nämligen blivit sjuk igen =/ Har ont i halsen och är snorig, så jag ska försöka ta det lite lugnt idag på träningen. Det brukar vara svårt när det är en vanlig innebandyträning.

Efter träningen vet jag inte. Kanske blir en film med Filip annars vilket är mer troligt blir det att jag stannar hemma och kurerar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0