Onsdag

Jag gick ner till Ica strax innan åtta för att köpa naturgodis. När jag betalat stöter jag på Filip och vi gick en promenad tillsammans :) Men sen avbröts den och nu är jag hemma. Jag ska kolla på en ny Wallander film som vi fått hem, "Skulden" heter den. Imorgon ska jag gå upp tidigt så att jag hinner sola lite innan jag åker in till Södertälje. Men inte ryggen för den brände jag idag ;)



"Sexårige Albin Landberg försvinner spårlöst från sin förskola och hela Ystad engagerar sig i familjens och polisens alltmer desperata sökande efter pojken. Spåren leder snart Kurt Wallander och hans kollegor i riktning mot en pedofildömd man, nyligen utsläppt efter att ha avtjänat sitt straff. Men också mot fruktansvärda sanningar mer komplicerade än vad någon av dem kunnat föreställa sig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0