Tisdag

Träningen ikväll var rolig men det kändes att jag inte är riktigt frisk..Imorn har jag lite att fixa med när jag vaknar och sen ska jag träffa Sarah, Lisa och Emmelie :) Vet inte vad vi ska göra men något blir det. Sen på kvällen ska vi till Björkestahallen och testa nya klubbor men nytt märke, det tackar jag för. Vi hade Jolly förut som inte är bra men nu ska vi byta till Zone :)

Ikväll har jag faktiskt läst lite i körkortsboken..Det är ju något som jag har bestämt mig för att ta tag i nu också, körkortet! Måste bara gå den där kursen sen är det bara ut å köra, det ser jag fram emot :D

Nej nu väntar jag på ett samtal så att jag kan gå och lägga mig sen, natti natti!




På torsdag ska jag träffa båda mina favoritkillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0