1 mars

Hejhej!

Igår följde jag med Douglas hem och kollade på hans match tillsammans med hans bror :) Dom vann med 7-1! Efter matchen åkte vi hem en stund sen tog jag sista tåget hem. När jag kom hem kollade jag en film med mamma "Thick as thieves" som jag och Douglas försökte se men som inte funkade. Sen var riktigt bra och något jag rekomenderar ;)

Idag har vi vår sista seriematch för säsongen. Det är mot Trosa och en match vi borde vinna utan problem. Hur som helst ska det bli roligt och efter ska jag vara med Douglas.

Ha en bra dag, njut av det sista av helgen!


Helena,Emmelie,Lisa,Malin,jag och Sarah <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Mys :)

2009-03-02 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0