11 mars

Godmorgon!

Idag är det onsdag, jag är skittrött MEN mina föräldrar kommer hem ikväll så jag är glad! :D Lite synd är det att jag har match ikväll annars hade jag varit hemma när dom kom hem. Men vi får ses efter min match...

Vi har träningsmatch mot Hammarby igen. Sen på lördag har vi en till träningsmatch och då är det mot Sörmlands f17 kl 17.30. Sen nästa helg är det första kvalmatchen, spännande!

Jag ska bara på två lektioner idag som tur är. Sen ska jag hem och sova, städa lite och laga mat. Idag blir det köttbullar & makaroner. Jag är sugen på pannkakor och glass men vet inte om jag vågar mig på det. Jag är ingen höjdare i köket direkt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0