12 mars

Hejhej!

Matchen igår gick inte alls lika bra som förra veckan. Vi spelade dåligt och dom hade ett bättre lag med sig. Vi förlorade med 5-1 och vi förtjänade inte bättre resultat enligt mig.

När jag kom hem vid tio hade mamma och pappa inte kommit än. Dom kom en timme senare och då flög jag på dom i dörren, så himla skönt att dom är hemma igen! :) Dom var bruna och fina och verkade ha haft det jättebra.

Idag är det torsdag och vi har en lugn vecka när det gäller skolan så jag behöver inte plugga idag. Gjorde dessutom fyra uppgifter idag på marknadsföringen så lite duktig känner jag mig allt. Min grupp fick mycket gjort idag på naturkunskapen så idag är en bra dag. Inget plugg efter skolan alltså, istället ska jag vara med Douglas :) Vi ska kolla på Frölunda - Luleå matchen och kanske en film, vad vet jag?

Jag älskar att ha såna här dagar, när allt känns lättare än vanligt!

"It's easy to fool the eye but it's hard to fool the heart."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0