13 mars

Igår efter middagen gjorde jag iordning vaniljglass med varma hallon på till mig, Douglas, mamma och pappa. Det blev jättegott! :) Enkelt men väldigt mumsigt.



Vi kollade på hockeyn och Frölunda vann med 1-0. Jag och Douglas hade Frölundatröjor på oss så de var ju tvugna att vinna! Det var den jämnaste matchen hittills. Men nu har dom gått vidare till semifinal.

Idag är det fredagen den 13e för andra gången detta år. Får väl hoppas att man har lika lite otur som förra gången, märkte ingen skillnad på tur eller otur. Det blir en lugn kväll idag, troligen med mamma och pappa. Imorn har vi tränings match mot Sörmlands f17, 17.30 sen ska jag vara med Sarah,Lisa och Emelie :)

Ha nu en bra dag!

83 dagar till studenten!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med hallon, hihi

2009-03-13 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0