16 mars

GRATTIS Matilda på 19års dagen!


Planerna hann ändras en gång till i lördags. Filip kunde ej gå med mig på stan men dom släppte av mig där och åkte vidare. Jag köpte en mörkblå fransklänning från H&M, en annan vit topp från H&M och två leggins.

Mamma och pappa kom och hämtade mig och jag åt mat sen gick jag till Filip en stund innan samlingen. Vi körde Guitar Hero och jag provade på medium då Filip tyckte att jag var för bra för easy ;)

Matchen vann vi med 6-5! Vi spelade riktigt bra och nu är kvalet kvar. På kvällen blev det som planerat fest i Mariefred och jag hade på mig min nya fransklänning. Festen var hos Hellan och där var Douglas och hans kompisar plus lite andra tjejer :) Jag hade en väldigt rolig kväll och vid halv två gick jag och Douglas hem. Igår slappades det, precis som det ska göras på söndagar.

Jag och Douglas låg mest i sängen. Kollade på Hajar som hajar och sen förflyttades vi oss till soffan och kollade på SSK-AIK. Jag tog sju tåget hem och hemma kollade jag på Wipe out och Sanningens ögonblick med mamma :)


Kommentarer
Postat av: matilda

tack världens sötaste celina!

2009-03-17 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0