17 mars

Godmorgon!

Sitter på webbdesignen och har lagom kul. Vi gör ett grupparbete jag, Linn, Bill och Calle men Calle har inte kommit än. Vi har fått en beställning på en hemsida av en annan grupp och ska nu göra en hemsida enligt derass beställning. Vi är nästan klara, det är Calles fakta och bilder som fattas..bra va!? :P

Jag går till tre idag och sen ska jag hem till Douglas :) Men det blir ingen gympa ikväll eftersom jag åldrats femtio år och får ont i typ hela kroppen när jag stelnat till efter en träning. Som igår kväll...får ont i rygg och ljumskar =/ Vet inte om det är överansträngning eller om min kropp bara är cp.

Imorgon ska jag göra mina efterlängtade slingor i håret så jag blir ljus igen :) Tycker mitt hår är jättemörkt jämfört med förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0