2 mars

Godmorgon!

Vi vann matchen mot Trosa med 6-3. Jag spelade med Johanna och Clara och det gick riktigt bra tycker jag :) Efter matchen gick jag hem till Johan och Rasmus där Douglas och Pierre också var. Vi kollade på en film som var sådär...Sen åkte vi hem till Douglas och la oss på direkten.

Idag är det måndag och på onsdag åker mamma och pappa till Gran Canaria en vecka. Skön för dom, mindre skönt för mig. Och på torsdag är det företags mässan. Det ger mig ångest! Har inte speciellt mycket i skolan om man bortser från UF, det förstör allt!!

Nej nu ska jag plugga lite, har prov i eftermiddag. Men juste, jag kanske ska klippa mig idag, det är alltid lika spännande :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0