23 mars

Hejhej!

Jag tänker fortsätta skriva här istället. Jag gillade inte blogspot kom jag på efter några dagar :P Har inte hunnit skriva det där än eftersom att inloggningen laggar men det kommer!

Igår hade vi DM-slutspel. Jag vaknade kl sju och kunde inte somna om så jag gick och kollade på Telge-Balrog (semifinal). Sen klockan elva hade vi vår semifinal mot Strängnäs som vi vann med 5-4. Resultatet talar för hur vi spelade, inte speciellt bra. Men vi vann iaf :) Efter matchen åt vi lunch och så kollade vi på Herrarnas final som dom vann stort.

16.45 var det dags för vår final mot Telge. Läktaren var näst intill full och stämningen på topp :) Vi vann med 4-0 och spelade skitbra! Så vi vann DM och serien den här säsongen och det ända som fattas nu är att vi finner mot Farsta på måndag och går upp till div 1!

Efter matchen följde jag med Douglas hem som varit och hejat på mig under dagen :)

Idag kom vi inte upp ur sängen...jag har ont i både rygg och ljumskar och var helt slut i kroppen efter tre matchen i helgen varav två riktigt tuffa. Så vi blev faktiskt hemma idag....Stannar kvar här inatt med och imorn blir det skolan hur trött jag än är.

Douglas, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0