25 mars

Hejhej!

Sitter utanför naturkunskapen och väntar på min sista lektion för dagen. Har haft filosofi (hata hata hata!) och rättskunskap innan. Men nu är det bara en lektion kvar och det känns väldigt skönt. Jag ska sola när jag kommer till Nykvarn sen plugga och så är det träning ikväll :)

Jag och Filip kollade Den rätte för Rosing igår men Andea avenyn glömde jag bort. Nu är det bara två killar kvar så närsta vecka är finalen..får se om Linda finner kärleken hos någon av småpojkarna? haha.

Idag kan man iaf glädjas åt att solen skiner utan att det snöar titt som tätt, det är riktigt behagligt ute idag :)

Idag blir Harry ett år och  sju månader!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0