29 mars

Godmorgon!

Igår kom jag hem från Douglas vid halv tre. Jag pluggade, kollade en period hockey innan jag somnade i två timmar, pluggade lite till och sen kollade jag och pappa Robinsson :)

Vid halv tio gick jag för att möta Lisa och Sarah vid Video. Vi köpte godis sen gick vi till Sarah och så kom Emelie också! Vi kollade lite på fotbollen samtidigt som vi pratade en hel det, mys :D

Idag ska jag och Emelie stå i ett grilltält utanför Björkestahallen 10-12 och sen ska jag även stå 14-15. Det är DM för ungdomarna så då ska dam-och herrlaget hjälpa till med detta...inte så kul nej.

Men efter det ska jag till Douglas :)

Imorgon smäller det! Kom och kolla på vår sista kvalmatch till div1 mot Farsta 20.00 i Björkestahallen! :D
Oavgjort eller vinst så går vi upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0