4 mars

Igår efter skolan fixade vi tapeter till vår monter. Det blev vita tapeter som vi snackade till oss gratis :) Douglas följde med mig hem igår och vi hyrde The tattooist. Den var sämre än jag trott och för overklig för att vara en bra film, enligt mig.
 Vi kollade också på Den rätte för Rosing och Andra avenyn.

I morse åkte mamma och pappa..Det kommer kännas tomt dom dagarna som Douglas inte är hos mig, men det är väl på tiden att man vänjer sig lite. Ikväll har vi match mot Hammarby och det ser jag fram emot.

För exakt ett år sen blev det bevisat att detta citat ej stämmer. Jag har aldrig varit så arg varken före eller efter den dagen.
Men nu är jag bara glad, jag är lycklig nu!
 - Amor vincit omnia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0