6 mars

Hejhej!

Kvart i sex gick jag upp igår. Jag fick knappt med mig allt hemifrån som jag skulle ha med och på väg till tåget halkar jag och glider ner för en liten backe...inte en bra början på tåget. Halv åtta hämtade Matilda upp mig, Linn och Alexandra på Strängnäs station. Vi åkte förbi skolan snabbt sen bar det av till Mukntellarenan i Eskilstuna. Det gick smidigt och snabbt för oss att bygga montern och när vi var klara kunde vi ta det lugnt, kolla på andra montrar och bara pusta ut. Kl 12 var invigningen och några priser skulle delas ut. Vi hade tävlat i två saker men fick inget pris. Kl 13.00 kom folket, dit tvingade elever och annat folk. I fyra timmar stod vi i montern och berättade för folk om vår produkt och sprang och hämtade nya isglas att visa upp. Vi gjorde ett jättebra jobb men fick knappt något sålt. Kl 17.00 var avslutningen och fler priser skulle delas ut och efter det fick vi riva montern.

Strax innan nio kom jag och Douglas innanför dörren här hemma och båda var helt slut! Vi la oss direkt i sängen och kollade på en film. Jag fick underbart skön massage och lite senare somnade vi :)

Idag är det fredag och ikväll ska jag Sarah och Lisa hem till Vargen och grabbarna. Hoppas på en rolig kväll! :D

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0