9 mars

Jag kom till Filip vid sex igår. Vi åt korvstoganoff (vet inte om stavningen är rätt) med ris, det var gott! Sen körde vi Guitar Hero i en timme.. det var jättekul även om jag inte är så bra. Filip är grym! Klockan åtta kollade vi på Wipe out där svenskan,norskar och danskar tävlade mot varandra i olika hinderbanor och vi fick oss många skratt haha!

Vid nio blev jag hämtad av Douglas och hans pappa. Det blev tidigare än planerat eftersom att Metallica konserten ställdes in...inte så kul nej. Men när vi kom till Douglas kollade vi Bäck sen började vi kolla på "slumdog millionaire" men orkade inte se klart hela.

Det gjorde vi istället idag och den var inte så bra som jag trott och har uppfattningen om, men helt ok. Nyss lagade jag mat. Det blev pasta med carbonara och bacon sås :D Det blev faktiskt jättegott. Om ett tag ska jag kila på träning.

Ha det bra!


You're one in a million
Yeah, that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

finafinafinafina

:-)

2009-03-09 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0