Arg Celina!

Jag skulle dammsuga nu på eftermiddegen så att mamma slipper göra det de första hon gör när hon kommer hem....Så jag började nyss med övervåningen och med dammsugaren som vi har här uppe. Det började bra men sen lossnade munstycken, efter det lossnar slangen och när jag kommer till toaletten lossnar tre av möjliga tre delar och faller till golvet och kvar står jag med en jävla metallstång! Det här händer två gånger och jag blev så förbannad! Skitdammsugare säger jag bara, den måste slängas om jag ska dammsuga här uppe någe mer!

Nu ska jag fortsätta med nedervåningen med den andra dammsugaren som är bättre!

Om en timme är det samling till matchen som jag är sugen på nu efter att ha sovit tre timmar efter skolan :)


Inte många timmar kvar nu...

Zakynthos 07


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha sötnos :D kan verkligen se dig framför mig hur arg du blev på dammsugaren hahaha!

ses imorrn, pusss

2009-03-11 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0