Måndag

Idag är det åtta år sedan min farfar dog. Vi träffades inte allt för ofta trots att han bodde här i Nykvarn. Det känns verkligen surt att vi inte fick fler år tillsammans. Han blev bara 67år och jag var 10år när han dog. Jag fick inte gå på farfars begravning, det är något jag fortfarande grämer mig över. Alla mina kusiner var där förutom jag, jag ansågs vara för liten. Jag vet att mamma och pappa bara ville mig väl men jag borde fått gå. Det hade kännts bra nu om jag också fått släppa en ros på hans kista och vara med släkten och sörja honom...

Jag ska hur som helst tända ett ljus vid tavlan på mitt rum med kort på farfar. Jag brukar göra det ibland för jag tycker inte om kyrkogårdar. Därför tänder jag ljus hemma istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0