Måndag

Idag fick jag tillbaks min Psykologi B uppsats om fobier och på den fick jag mvg :D Det är roligt när det går bra i ett ämne som man tycker om och lägger ner mycket tid på, man märker att det ger resultat.

Efter skolan solade jag 25 min så nu är jag lagom röd om kinderna, från näst intill genomskinlig ;) till röd haha...Sen gick jag hem och började kolla på en film med mina föräldrar "Rally brudarna " men blev för trött och somnade i en timme innan träningen.

På lördag den 21 har vi vår första kval-match. Det blev mot Farsta och på lördag möter vi dom på bortaplan. På söndag den 22 har vi dm-slutspel i Björkestahallen. Semifinal mot Strängnäs och vinner vi den spelas finalen 16.45. Och sist men inte minst har vi vår andra kval-match mot Farsta (hemmaplan) måndagen den 30mars kl 20.00. Kom gärna och kolla, vore riktigt kul med en full läktare! :)

Nu ska jag plugga marknadsföring, sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0